dimarts, 17 de novembre del 2009

INDIGNACIÓN




Este fin de semana me llevé una desagradable sorpresa en el sector que equipamos junto al Restaurant de Sant Joan la SEAM-AEC al ver que algún iluminado ha decidido que aquellas vías que equipamos para poder iniciar a los nuev@s escalador@s sólo son para niños y así lo ha expresado con un grafiti cutre-salchichero y machacando a golpe de martillo varias chapas de estas vías.

Recomiendo al 'artista' que se informe (por ejemplo en la página de onaclimb:"Sector Restaurant de Sant Joan" ) antes de hacer barbaridades como las que ha hecho...

6 comentaris:

Joan Prunera ha dit...

si, desgraciadamente el mundo está lleno de "gilipollas" que hacen "guilipolleces" i si las vias no tien el grado que les gusta a ellos (ej. 6a+ expo) todo lo demas es una KK.
En fin, que le haremos, no

Joan

Vidal ha dit...

Una pena... que malo es el aburrimiento y la falta de cerebro... Saludos Esgalleros!!!

Pietro ha dit...

Ostres noi, que penós! on hem arribat!!??? La pintada ja em sembla de mal gust però a sobre rebentar xapes és de jutjat de guàrdia. Què passa, que no tenen dret els que s'inicien a provar vies de primers???. Aquests que les rebenten, quan van aprendre a escalar ho van fer amb vies difícils i expo??? En fi, que fets com aquests no us desanimin a seguir equipant vies d'aquest estil pq fan molta falta!

El Royo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
El Royo ha dit...

Hey! M'incorporo tard a la polèmica. Han petat moltes xapes, al sector? com ha quedat?

MARC ha dit...

La normal a la Gorra Marinera també está "machacada".
Una pena.